reklama

Držím palce novému pápežovi

Písať o viere je veľmi náročné a ja sa do toho púšťam len veľmi zredka. Teraz pred konkláve, keď útoky na katolícku cirkev vrcholia, som sa rozhodol, že pár slov napíšem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pápež Benedikt XVI. odstúpil. Bolo to proti zvyklostiam, no ja som to privítal. Človek, ktorý je starý, unavený, nemôže viesť také veľké spoločenstvo ľudí. Bol to veľký človek a zaslúži si odpočinok.

Čo ďalej? Konkláve sa začne v utorok. Verím, že všetci biskupi sú dobre pripravení, informovaní a zvolia nám dobrého pápeža. Pápeža, ktorý by bol skutočnou hlavou cirkvi, bol by vážený a uznávaný. Nedá mi nespomenúť Jána Pavla II. - on taký bol. No tiež neurobil zásadné kroky pre oživenie kresťanstva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nový pápež by mal byť podstatne mladší, ako jeho predchodcovia. Bude to ťažké, lebo väčšina kardinálov má na chrbte už viac krížikov. Mladší pápež by vlial do cirkvi novú krv a možno by povolil farárom sa ženiť. Možno by sa pokúsil o zjednotenie cirkví, ktoré veria v toho istého Boha. Mohol by toho urobiť veľa... No ak zvolia starého, bude len bábkou, ktorú budú riadiť tí istí ľudia, ktorí to riadili doteraz a nič sa nezmení.

Verím, že Duch svätý osvieti kardinálov a čoskoro zvolia nového pápeža, ktorý bude reprezentant našej cirkvi. Zvolia človeka, ktorý bude skutočným zástupcom Ježiša Krista na našej planéte.

Maroš Hrnčiar

Maroš Hrnčiar

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajný človek, ktorý má rád život... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu