reklama

Ako zbohatnúť po slovensky

Nemáte peniaze? Založte si s.r.o. a začnite podnikať. Necelých 7 tisíc Eur si môžete požičať, veď za pár mesiacov sa vám to vráti. Priblížim vám to na konkrétnom prípade.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Bratia Kavulekovci si založili firmu Kafruit Martin a začali obchodovať so zeleninou. Darilo sa im, veď v deväťdesiatych rokoch bolo ovocie a zelenina in. Investovali a zostalo ešte dosť aj medzi ruky. Všetko by bolo O.K., no kde je veľa peňazí, ľahko dôjde k hádkam. A tak sa bratia pre peniažky rozhádali. Firmu zlikvidovali a každý si založil svoju vlastnú. Mladší ju nazval, ako to už na Slovensku býva, Kafruit plus. Využívajúc dobré meno zlikvidovanej firmy, darilo sa mu získavať tovar od starých známych dodávateľov. Spočiatku platil ako hodinky, no neskôr to začalo škrípať. Peniažky na účty dodávateľov prestali prúdiť. Dodávatelia telefonicky urgovali svoje faktúry, no Janko ich upokojoval, že im zaplatí, že má len dočasné problémy, že im neplatia vojaci, nemocnica ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najhoršie bolo to, že medzi neuspokojenými dodávateľmi sa ocitla aj naša firma. Pokúšal som sa telefonicky dohodnúť splátky, no ostalo len pri sľuboch. Keď to už nešlo po dobrom, zapojil som do toho právnikov. Tí zistili, že firma je už predaná. A viete kto ju kúpil? Dve cigánky z Gajár, ktoré ani nevedeli, kde sa nejaký Kafruit nachádza. Keď tam naklusal exekútor, zistil, že tam nie je ani deravý groš.

Zistil som, že cigánky kúpili len záväzky /dostali za ne zaplatené/, no pohľadávky si nechala nová firma Kavulekovcov, ktorú nebudem menovať, lebo dnes je už v ďalších rukách. Neboli tam len naše peniaze, mám kontakt na Poliakov a Španielov, ktorým tam ostali visieť veľké peniaze. Firmu Kafruit sme zažalovali za podvod. Neuspeli sme. Dovolával som sa spravodlivosti na Generálnej prokuratúre, u Róberta Fica, napísal som aj prezidentovi Gašparovičovi. Všetci mi odpísali, že oni s tým nič nemajú a nepriamo mi odkázali, aby som sa šiel sťažovať na lampáreň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno viem, firma môže skrachovať. No ešte za existencie starej firmy si založiť novú, zobrať len pohľadávky a na záväzky sa vykašľať - to sa môže stať len u nás. Kavulekovci si v kľude užívajú svoj luxus, majú chatu na Martinských holiach, krásny dom v Martine a vozia sa na luxusných autách. Moje peniaze už nikdy neuvidím.

P.S.: Každý rok na Vianoce posielam Kavulekovcom pozdrav a želám im krásne sviatky, no nezabudnem im pripomenúť, že by pre nich boli určite krajšie, keby mi vrátili peniaze :)

Maroš Hrnčiar

Maroš Hrnčiar

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajný človek, ktorý má rád život... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu