reklama

Brok v nedeľnej polievke

Keď som bol malý, snom každého chlapca z našej ulice bola vzduchovka. My sme ju mali - môj brat ju dostal do daru k birmovke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najradšej sme strieľali vrabce, ktoré ujedali zrno naším sliepkam. No vrabce rýchlo zistili, že na našom dvore im hrozí nebezpečie a radšej tam nechodili. Chodili však do susedov, kde na nich nikto nestrieľal.

S bratom sme začali rozmýšľať, ako im prejsť cez rozum. Napadla nás dobrá myšlienka - odkryjeme škridľu na streche a môžeme strieľať. Vrabec sedel na odkvapovom žľabe a brat zamieril. Padol výstrel, niečo cinklo a vrabec odletel. Netrafil ho. Stáva sa a možno nabudúce budeme úspešnejší. Škridľu sme dali na správne miesto a mysleli sme si, že je všetko v poriadku. Nebolo. Dolu nás už čakal sused s mamou. Držal v ruke "diabolku", ktorá sa mu od odkvapovej rúry odrazila cez otvorené okno do chutnej nedeľnej polievky. Nedojedol ju, lebo si myslel, že chcú naňho spáchať atentát. Sused odišiel a mama si nás riadne podala. Nakoniec rozhodla, že sa musíme susedovi ospravedlniť. Keďže strieľal brat, myslel som, že tam pôjde on. Ten však bol veľmi hanblivý a nechcel ísť do susedov ani za svet. Tak mama rozhodla, že tam musím ísť ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S malou dušičkou som prišiel do susedov a ospravedlňoval som sa, že som to nechcel urobiť a že sa už polepším. Sused sa usmial a povedal, že sa nič nestalo.

 No, brok v nedeľnej kuracej polievke - nič moc. 

Maroš Hrnčiar

Maroš Hrnčiar

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajný človek, ktorý má rád život... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu