reklama

Modlitby

Každý človek sa niekedy modlil a možno o tom ani nevedel. Chcel, aby bol zdravý, aby sa mu darilo v práci, aby mal šikovné deti. Spoliehal sa, že mu "niekto" pomôže.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Moja prvá modlitba, ktorú ma naučili rodičia bola o anjelovi. Dodnes viem jej slová a občas sa ju aj pomodlím: "Anjeličku, môj strážničku, opatruj moju dušičku. Opatruj ju vo dne, v noci, buď mi vždycky na pomoci." Keď som sa ju pomodlil, mohol som kľudne spať a snívali sa mi krásne sny.

Ako som dospieval, naučil som sa ďalšie modlitby. Bolo ich veľa a všetky pre mňa niečo znamenajú. Otče náš, Verím v Boha... Keď sa zamyslím nad slovami týchto modlitieb, verím, že je v nich pravda.

Teraz sa nemodlím "Anjeličku", ale každý večer sa porozprávam s Bohom vlastými slovami - ako s priateľom. Nie som človek, ktorý podvádza, klame a nebodaj vraždí. No vždy sa nájde niečo, za čo sa musím ospravedlniť. Najprv človeku, ktorému som ublížil a potom Bohu. Človek potom lepšie zaspáva, je pokojný a lepšie sa mu pracuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Či sa však budete modliť, alebo nie, záleží len na vás. Sami rozhodujete o svojom osude.

Maroš Hrnčiar

Maroš Hrnčiar

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajný človek, ktorý má rád život... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu