reklama

Ako som začal podnikať

Po roku 1989 mi rozviazali krídla. V ére socializmu som musel poslúchať, čo prikázala komunistická strana, inak by som nemal šancu normálne žiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nasledovali demonštrácie, mítingy VPN, štrnganie kľúčmi... Všetko pominulo a ja som sa musel rozhodnúť, ktorou cestou sa vydám. Bolo to ťažké, v štátnej firme som mal dobré miesto, no plat bol mizerný. Pár nocí som nespal a rozmýšľal som, či to risknem a začnem podnikať na vlastnú päsť. Za tie tri noci som ošedivel a zostarel som o pár rokov.

Rozhodol som sa a založil som svoju vlastnú firmu, na ktorú som doteraz hrdý - volala sa POTTER /hrnčiar/. Začínal som so sprostredkovaním obchodu a zastupovaním firiem. Zastupoval som známe zahraničné firmy, ktoré boli ochotné zaplatiť za dobre vykonanú prácu. Darilo sa mi, no mňa to nenapĺňalo a chcel som viac. Oslovil som môjho priateľa a navrhol som mu, že založíme spoločnú firmu. On sa zamyslel a povedal mi, aby som dobre zvážil, čo chcem. Podľa neho založiť novú s.r.o. je oveľa závažnejšie, ako sa oženiť. Keď sa ti nebude páčiť v manželstve, rozvedú ťa, no zrušiť eseročku je zložitejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Firmu sme založili, v tej dobe neboli potrebné žiadne bankové úvery /stačil dodávateľský/, každý platil ako hodinky a dodnes fungujeme. S tým platením je to už horšie...

Žijem s firmou celé dni a noci a najväčším šťastím pre mňa je, že do práce chodím rád. Určite si nájdem čas na oddych, no aj na dovolenke som stále tam.

Na Vianoce som dostal od môjho syna knihu Štvorhodinový pracovný týždeň od Timothy Ferrissa. Je to zaujímavá kniha a doporučujem vám, aby ste si ju prečítali. Je tam veľa zaujímavých nápadov a rád, no ja už asi zostanem taký, aký som. Vám mladým však držím palce!

Maroš Hrnčiar

Maroš Hrnčiar

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajný človek, ktorý má rád život... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu