reklama

Som šťastný

Ak by ste hľadali šťastnejšieho človeka ako som ja, určite ho nenájdete. Ja som dnes najšťastnejší človek na svete. A ešte pár dní určite budem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Čo je to šťastie? Pre niekoho výhra peňazí, pre iného dobrá práca, zdravie, láska... Každý človek uznáva iné hodnoty. Pocit šťastia je nezameniteľný. Človek sa cíti úžasne, je uvoľnený a keby nebola zemská príťažlivosť, určite by vzlietol. Musíme brať život vždy z tej lepšej stránky. Mám kamaráta, ktorý je imobilný. Keď ho prídem navštíviť a spýtam sa ho ako sa má, odpovie: "Dobre, keď mi ešte to zdravíčko slúži..." Vtedy viem, že moja nádcha, chrípka, či bolenie krížov je úplne nič.

Prajem každému, kto si prečítal tieto riadky, aby našiel svoje šťastie.

Maroš Hrnčiar

Maroš Hrnčiar

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajný človek, ktorý má rád život... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu