reklama

Chcem sa Vám pochváliť - adoptoval som si dcéru

Mám syna a stále som túžil aj po dcére. Normálne sa mi to nepodarilo a tak som sa rozhodol adoptovať si ju.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Pred Vianocami sme sa s manželkou dozvedeli o možnosti adopcie na diaľku. Mohli sme si vybrať z Indie alebo z Haiti. Rozhodli sme sa pre Haiti a urobili sme správne. Adoptovali sme si 14 ročné dievča, ktoré sa stará o rodinu a veľmi rada chodí do školy. Miluje francúzštinu a rada číta. Pravidelne jej prispievame na štúdium a možno jej to trochu pomôže. 

Som šťastný, že mám dcéru - moju LARU.

Maroš Hrnčiar

Maroš Hrnčiar

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajný človek, ktorý má rád život... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu